Avārijas dienests — 27017710

Sekretāre — 65707330 , e-mail — pasts@ludzaps.lv

Abonentu daļa — 65707335

Reģistrācija Bill.me

SIA “LUDZAS APSAIMIEKOTĀJS” uzsācis sadarbību ar jaunu klientu apkalpošanas elektronisko sistēmu Bill.me. Turpmāk jūs varēsiet pārskatīt rēķinus, nodot skaitītāju rādījumus un saņemt aktuālo informāciju no SIA “LUDZAS APSAIMNIEKOTĀjS” elektroniski vietnē Bill.me 

Kā reģistrēties?

Lai sāktu izmantot pakalpojumu, uz e-pasta adresi abonenti@ludzaps.lv jānosūta sekojoša informācija:

  • Vārds, Uzvārds
  • Īpašuma adrese
  • E-pasta adrese

Pēc informācijas saņemšanas un apstiprināšanas, SIA “LUDZAS APSAIMNIEKOTĀJS” uz jūsu e-pastu nosūtīs aicinājumu reģistrēties Bill.me vietnē.

Reģistrācija soli pa solim

Reģistrācijas uzsākšanai klikšķiniet uz saites, kas tika nosūtīta jums e-pastā.

Lai izveidotu savu profilu, aizpildiet visus tukšos laukus:
Vārds, Uzvārds
Parole
Apstipriniet, ka esat izlasījis un piekrītat “Noteikumiem un nosacījumiem” un kliksķiniet uz “Reģistrēties”

Gatavs! Jūsu reģistrācija ir pabeigta. Ienāciet un apskatiet savu Bill.me profilu.

 

Reģistrācija saite nedarbojas

Reģistrācijas saite var tikt izmantota vienu reizi. Kad reģistrācija ir pabeigta, saite vairs nebūs derīga.

Ienāciet savā profilā, atjaunojiet savu paroli vai sazinieties ar atbalsta komandu.

Kā īrnieks varētu saņemt rēķinus?

Lai objekta īrniekam būtu pieeja rēķiniem un skaitītājiem. Objekta īpašniekam ir iespējams īrnieku pievienot sava Bill.me profila iestatījumos — sadaļā “Pārstāvji”, nospiežot pogu ”+ Pievienot pārstāvi” un ievadot pieprasīto informāciju.

Pārlūkprogramma vairs netiek atbalstīta

Bill. me lietošanai iesakām izmantot Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge vai citas interneta pārlūkprogrammas.

No 2021. gada Bill.me vairs neatbalsta interneta pārlūkprogrammu Internet Explorer

Uzziniet, kā uz sava datora uzstādīt kādu no minētajām pārlūkprogrammām šeit.

Kāda ir mana parole?

Ja aizmirsāt savu paroli un nevarat ienākt savā profilā, uzklikšķiniet uz “Kāda ir mana parole?” virs pogas “ ienākt”.

Ievadiet savu reģistreto e-pasta adresi, lai saņemtu saiti jaunas paroles izveidei.

Kamēr esat autorizējies Bill.me, profila sadaļā “Iestatījumi”savu paroli varat nomainīt jebkura laikā.

Skaitītāju rādījumu iesniegšana

Skaitītāju rādījumus var iesniegt tikai reģistrēti lietotāji noteiktā laika periodā — mēneša pēdējās trīs dienās un pirmās divās dienās.

Skaitītāju rādījumu iesniegšanai:

  • izvēlies sadaļu “Skaitītāji”
  • izvēlies savu adresi un atbilstošo skaitītāju
  • ievadi skaitītāju rādījumus
  • nospied pogu ‘iesniegt”, lai saglabātu ievadītos rādījumus

Ievadītos rādījumus jūs varat rediģēt līdz nodošanas perioda beigām.

Apmaksa

Rēķinu apmaksai varat izmantot Bill.me norēķinu sistēmu. Maksāumu iespējams veikt ar bankas maksājumu karti vai tiešsaistes maksājumu.

Rēķina apmaksa:

  • ienāc savā profilā
  • izvēlies rēķinu, kuru vēlies apmaksāt
  • uzklikšķini uz “Apmaksāt”
  • izvēlies sev piemērotāko maksāšanas metodi
  • spied “Apmaksāt” un seko attiecīgajām norādēm

Kas ir automātiskais maksājums?

Izbaudi automātiskā maksājumas ērtības!

Pieslēdzot automātisko rēķinu apmaksu, tie tikas apmaksāti automātiski jau to saņemšanas dienā.

Bill.me veiks rēķina apmaksas mēģinājumu, un par to jums paziņos e-pastā.

Automātiskā maksājuma aktivizešana

Automātisko apmaksu iespējams “Ieslēgt” rēķina apmaksas brīdī, kā arī sava Bill.me profila sadaļā “Maks”.

Bill.me mobilā lietotne

Bill.me mobilā lietotne nodrošina visas vietnes iespējas un priekšrocības jūsu viedtālrunī.

Lejuplādē Bill.me mobilo lietotni no App Store, Google

Play un Huawei AppGallery.

! Lietotne nav saderīga ar viedierīcēm, kuru operētājsistēma ir vecāka par Android 8

Saziņa ar mums

Avārijas dienests —

  27017710

Sekretāre — 65707330
e-mail — pasts@ludzaps.lv

Abonentu daļa — 65707335

Autorizācija

SIA "Ludzas apsaimniekotājs" piedāvā saviem klientiem
• saņemt rēķinu elektroniski;
• iepazīties ar sava īpašuma apsaimniekošanas tāmi;
• elektroniski iesniegt ūdens skaitītāju rādītājus.