Avārijas dienests — 27017710

Sekretāre — 65707330 , e-mail — pasts@ludzaps.lv

Abonentu daļa — 65707335

Cienījamie klienti!

Lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti, pēdējā pus gada laikā cītīgi strādājam pie uzņēmuma resursu vadības sistēmas ieviešanas, kas sevī ietver arī grāmatvedības sistēmas maiņu. Šī iemesla dēļ bija aizkavējušies aprīļa mēneša rēķini, par ko ļoti atvainojamies. Jaunajos rēķinos esam precizējuši vairākiem pakalpojumu veidiem to nosaukumus, kā arī dažus, kuri agrāk bija zem viena pakalpojumu veida, esam izdalījuši atsevišķi. Saņemam no klientiem jautājumus par jaunajiem rēķiniem, tāpēc sniegsim šeit atbildes uz pašiem aktuālākajiem:
1.Kas ir gāzes abonēšanas maksa?
   «Gāzes abonēšanas maksa» ir tas pats pakalpojums, kas agrāk bija «Abonentmaksa». Šis pakalpojums tiek piemērots tām mājām, kurās ir gāzes pieslēgums un paredzēts mājas kopīpašumā esošo gāzes tīklu uzturēšanai un apkopei.
2. Kāpēc rēķinā parādās gāzes skaitītāju verifikācijas termiņš?
   Gāzes verifikācijas termiņš rēķinos ir kļūdaini norādīts un nākošajos rēķinos tas netiks atspoguļots, jo gāzes skaitītājus Ludzā uzstādīja SIA «Ludzas apsaimniekotājs», līdz ar to skaitītāji nepieder klientiem un viņiem nav jāseko to derīguma termiņam.
3.Kas ir kanalizācija pēc ūdens patēriņa starpības?
   Iepriekšējos rēķinos pozīcija «Ūdens patēriņa starpība» (cena 3,88 €/m3) sevī ietvēra gan starpību par ūdens, gan kanalizācijas daļu, bet tagad šī starpība tiek izdalīta atsevišķi kā «Ūdens patēriņa starpība» (cena 1,44 €/m3) un «Kanalizācija pēc ūdens starpības» (cena 2,44 €/m3). Līdz ar to, kopējā cena abos gadījumos neatšķiras.
4.Kas ir karstā ūdens uzsildīšanas starpība privātpersonām?
  Iepriekš rēķinos bija pozīcija «Karstā ūdens korekcija», bet šobrīd būs «Karstā ūdens uzsildīšanas starpība privātpersonām»
5.Kāpēc rēķinā nav uzkrājuma fonds ?
   Uzkrājumu fonds šomēnes rēķinos vēl netika atspoguļots, jo vēl norit darbs pie atlikumu pārnešanas starp vairākām programmām. Ceram, ka nākošajos rēķinos jau redzēsiet savas mājas Uzkrājuma fonda atlikumu.
6.Kāpēc rēķinā nav kompensējamo izdevumu atlikumi?
   Arī pie šīs pozīcijas šobrīd vēl norit darbs. Centīsimies to iekļaut rēķinos pēc iespējas ātrāk.
7.Rēķinā nav norādīta Maxima un Latvijas Pasts apmaksai?
   Rēķiniem ir pievienots svītrkods, kuru atpazīs Maxima, Latvijas pasta, Mego, Narvesen un TOP veikalos. Mūsu mājas lapā ir informācija par komisijas maksām šajos veikalos.
8.Kāpēc rēķinā neredz pārmaksas un parāda summu?
   Šobrīd klientu atlikumi tiek pārbaudīti un pārnesti jaunajā sistēmā, tāpēc tie būs redzami nākošajā vai ,vēlākais, aiznākošajā rēķinā. Kā arī rēķinos ir norādīts, ka «Sakarā ar uzņēmumu reorganizāciju un grāmatvedības datu migrāciju šomēnes rēķinos netiks uzrādīts parāds vai pārmaksa (ja tāda ir).» 
Ja redzat kādas nepilnības vai radies kāds neskaidrs jautājums, droši zvaniet vai rakstiet, atbildēsim. Ceram tuvākā mēneša laikā atrisināt atlikušās nepilnības.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu, SIA «Ludzas apsaimniekotājs»
valdes loceklis Juris Vorkalis

Saziņa ar mums

Avārijas dienests —

  27017710

Sekretāre — 65707330
e-mail — pasts@ludzaps.lv

Abonentu daļa — 65707335

Autorizācija

SIA "Ludzas apsaimniekotājs" piedāvā saviem klientiem
• saņemt rēķinu elektroniski;
• iepazīties ar sava īpašuma apsaimniekošanas tāmi;
• elektroniski iesniegt ūdens skaitītāju rādītājus.